Moje krásné NoPoo vlasy – pokračování

11248797_10205971118268588_494172941051011917_n

Tak je to tady, už jsem cca měsíc na NoPoo metodě, stejně tak moje děti.Moje máma si při tom klepe na hlavu a stále mi opakuje, že šampon je potřeba a že to nějak přeháním. Každopádně, vlasy dětí jsou omývány pouze vodou. Moje vlasy jsou omývány taky jen vodou +  nějakou tou kůrou navíc, žloutek, octová voda, kokosový olej. Taky jsem si barvila vlasy hennou a byl to nádherný pocit.

Je to teprve měsíc, všechny účinky by se měli dostavit až tak za půl roku, tak doufám, že do té doby tady ještě budu 🙂

Poznatky?

1) Vlasy mám na opak hrubší, tak jakoby silnější, jednu chvíli jsem je měla super suché, ale zpravila to kůra ze žloutku

2) Soda by se měla používat jen velmi málo, na pokožku hlavy a lokálně, Vlasy jsou po ní opravdu suché – ale zase je z ní dobrý peeling na mastnou pleť obličeje.

3) Nemusím si vlasy mýt tak často a ani po 3 dnech mě nesvědí hlava a ani nevypadá umaštěně

4) Mám teď špatný střih, protože nechávám vlasy dorůstat, ale když je mám rozpuštěné strašně ráda se s nimi mazlím.

Jo a jak je to stou mojí sebeironickou seboroickou dermatitidou? Je to dobrý 🙂 Soda pomohla, hned po druhým umytí už mě hlava nesvědila tolik a čím více jsem na WO tím méně se drbu z těchto příčin, ale fénu se nezbavím. Kdo tímto trpí stejně jako já, ví, že nejhorší je vlhko, to znamená fénovat fénovat fénovat, nebo…. mít rychle schnoucí vlasy.

Zanechat Odpověď

