Mastně mastná masová akce Reebok Yoga SensationM

AKA Jak jsem poznala chakra yogu, AKA Tolik bojovníků a psů hlavou dole už nikdy neudělám AKA Ještě dneska mě všechno bolí.

Musela jsem si dát oddych chvilku než jsem se pustila do tohoto článku. Hlavně proto, že jsem potřebovala vstřebat všechnu tu energii a zážitky a trochu si i pročistit hlavu po této akci.

Jak jistě víte, těšila jsem se na ni jako malá holka na Vánoce.  Co mě trochu zamrzelo, byla registrace do malých sálů, každá vstupenka měla možnost tří registrací a samozřejmě to chtěl každý využít naplno, takže, lekce v malých sálech byly nakonec jen pro cca 90 vyvolených, kteří měli 15.6. ráno rychlý internet. To je podle mě  velké mínus a trochu nezvládnutí organizace.Ale se sluncem v duši a přijetí, že to tak asi mělo být, se dala zvládnout i tato situace.

V neděli ráno jsem nasedla na vlak směr Praha Libeň a vydala se vstříc masové akci, které nemám zas tak ráda. Jela jsem sama, protože jedna kámoška byla pryč, druhá otěhotněla a třetí se nechtělo. Al to mi na mém nadšení nijak neubralo.

Velmi milé bylo už procházení mezi turnikety, všude kolem mě, usmívající se lidé, kteří se stejně jako já těšili až poznají nové styly, nebo si zacvičí s někým koho dlouho obdivují, ale není možnost se dostat na jeho kurz. Třeba právě proto že žije v New Yorku, Švédsku a Bůh ví kde ještě.

Po zběžné kontrole batohů a kapes mě uvítal rozesmátý mladý muž a dal mi látkovou tašku, plnou reklamních letáčků, do které jsem si poté mohla přendat své cennosti a nemusela se zabývat batohem plným  blbostí. A pověděl mi, kudy kam mám jít.

Dá se říct, že jsem ale byla později trochu zmatená, protože i když byly na zemi nalepené šipky, kudy kam, docela jsem se lekla, že šatny nejsou k dispozici a vážně se budeme všichni převlékat před úschovnou zavazadel, naštěstí mě napadlo jít ještě o něco dál a dostala jsem se do šatny. Kde teda nastal další problém, a to pouze dva záchody na celou šatnu. Ale řídíc se heslem, líná huba holé neštěstí, jsem se zeptala prvního fešného pořadatele kterého jsem potkala, a to nebyl problém, pěkní byli všichni! 😀 A našla jsem záchody kde jich bylo víc.

11219670_10205957885777784_3755389057179973350_n

A už jsem mířila do sálu, našla jsem si místečko v šesté řadě. Po každé straně jedna dívčí parta a za mnou… Trezor. Ano, první podle mě vážně trošku nezvládnutá atrakce pořadatelů. Cizím instruktorům, se už tak dost špatně rozumělo přes živou hudbu, ale se trezorem, který čas od času na sebe upozorňoval více či méně hlasitou hudbou už to bylo skoro nemožné a i trochu protivné, kdy jste si chtěli užít chvilku meditace a vědomí uvnitř sebe. Jasně, ano, souhlasím, mohla jsem si sbalit karimatku a přesunout se jinam, ale ono nebylo moc ze začátku kam a poté bylo pro mě dost složité najít svoje místo už tak (dvakrát jsem sedla na podložku někomu jinému) takže jsem radši zůstala. V sále to vypadalo tak, že uprostřed haly bylo dané velké kulaté pódium, pod ním seděla živá hudba a do takových prstenců dokola byly rozestavěné jógamatky a na dvanácté a šesté hodině ještě byla dvě menší pódia na kterých cvičili dva další lektoři, kdyby někdo náhodou na pódium neviděl.

První přišel na řadu Vašek Krejčík, který mě svoji úvodní řečí několikrát málem dojal k slzám. A vlastně neřekl nic tak extra zásadního, ale asi na mě dolehla ta atmosféra, to, že jsem mohla být bez dětí celý den, mohla jsem být sama sebou a soustředit se jen na sebe. Vašek cvičí poweryogu a změnil mi na ni pohled. Asi jsem měla pocit že to je hopsání do hudby s trocha ásan do toho, ale ne není. Jestli si to taky myslíte, jděte na nějakou ukázkovou hodinu. Katarina Mikulandová, je člověk, ze kterého širší pozitivita a dobré srdce tak prudce, že vás to zasáhne ať chcete nebo ne.A tak se vlastně neslo celé dopoledne, jeden pozitivní člověk za druhým.

Přišel oběd. Nejdřív jsem si stoupla do nekonečný fronty – ale ne, abych byla spravedlivá, odsýpalo to dost rychle. Poté jsem u pokladny musel a vypadat jako že jsem týden nejedla, dala jsem si hráškový krém, krůtí kari s kokosovým mlékem a zázvorovým medem, dva saláty a ještě jablečný džus. No a nakonec jsem si sedla ke stolu samotářů. Přišla jsem si dost jako na střední ve školní jídelně. Ne že bych na střední jídávala sama, ale celé to okolí tak působilo. Jídlo bylo dobré, a nebylo ho málo, což bylo fajn, mohli sice dávat méně omáčky, ale uvařené, to bylo výborně.Teda alespoň to moje.

11240774_10205958556514552_9193424224948120979_n (1)

Jestli jsem si myslela že dopoledne bylo super, nevěděla jsem co přijde odpoledne. BodyBalanceYoga, to bylo UF, trošku jsem nestíhala tempo a mírně jsem nerozuměla, ale začala jsem pár sestav cvičit každé ráno po probuzení. Ještě kdybych tak mohla utéct někam na louku a máčet si při tom bosé nohy v rose.

A pak to přišlo. Na pödium nastoupila Zuzana Klingrová. Upřímně, pustila jsem si jednou od ní jedno video a byl mi velmi nepříjemný její tón hlasu, ale tady? WAU! Musím říct, že mě úplně odrovnala, nejen svoji energií, svým hlasem a tím co všechno ona dokáže do cvičení dát a přenést to na Vás, to jak se při jöze pohybuje, mluví, dává najevo pocity a emoce a nutí vás nejen najít a cítit lásku uvnitř sebe ale umět jí dát dál. Přinutila nás se pozdravit navzájem, vytvořit mandalu a nakonec se obejmout s úplně cizími lidmi a nevím jak ostatní, ale já si trapně nepřipadala. Naopak, přišlo mi to tak krásně přirozené a tak jako že to k té józe patří.  Navíc její chakra jóga, mě snad totálně odblokovala a myslím, že hlavně kvůli téhle lekci jsem šla domů s takovým úsměvem, že vojáci hlídající vlak na Libni si museli myslet, že jsem pod drogami, jak jsem se usmívala. I tento styl jsem si vyhledala od článků po cvičení a nyní ho pilně studuji.

10473422_10205963079267618_1657945440522087528_n

Nakonec Přišla samotná hvězda celého dne a to Tara Stiles. Myslím, že některé z nás mírně zklamala. Ano je to nesmírně pozitivní člověk a energie z ní také srší na všechny strany, ale! Nebylo jí skoro rozumět a i sestava byla opravdu velmi jednoduchá podle mě. U všech ostatních jsem musela občas odpočívat a občas dělat „mrtvého brouka“, ale u Tary ne, i když ono to nemusí být zase až tak špatně. To je asi dost individuální.

Celkový dojem z celého dne byl skvělý, vážně. Užila jsem si to jak jen jsem mohla. Dokonce i Smetana nijak svým moderováním nenarušovala průběh akce, naopak ho krásně doplňovala podle mě.

Výtky které bych měla? Klimatizace, mi neustále foukala za krk a na konci dne mě mírně rozbolela hlava, málo místa mezi podložkami, nakonec jsme se se sousedkami dohodli, že budeme na střídačku nahoře a dole na podložce, ale bylo to zbytečné mínus.Ale je fakt, že jinak by nás tam nemohlo být tolik. Dále mě velmi mrzelo, že jsem se nedostala ani na jednu lekci do malých sálů, protože ty byli pro cca 90 vyvolených, kteří měli rychlý internet a včas si zarezervovali místo. (na každou vstupenku byly až 3 místa – podle mě až příliš) A na poslední příčku umístím sušenkové jogíny a jogajeteďin jogíny, kterých tam byla podle mě většina. Alespoň co já bych řekla.

Každopádně za rok půjdu znova.

PS: Jasně, že mi klekl telefon, takže fotek mám jen pár. – Myslím, že už v životě neudělám tolikrát psa hlavou dolů a bojovníka II. Taneční a hudební čísla mezi jednotlivými lekcemi byli taky dobrý.

 

více na www.yogasensation.cz

 

Zanechat Odpověď

