Metoda no poo

Nedávno jsem byla u svoji kamarádky z Popradu na návštěvě na několik dní. A ta mi poprvé řekla o metodě NoPoo (No Shampoo), kterou na sebe a děti používá. Nebavili jsme se o tom dál, ale jelikož moje dcera trpí při češání vlasů a já trpím seboroickou dermatitidou. Kdo to zná ví jaké strašné to občas je a člověk se občas bojí, aby si o něm ostatní nemysleli, že má vši. Ano občas se drbete až tak moc.

 

Takže jsem se rozhodla jít do toho, dala si trochu – v dnešní době velmi oblíbenou – třicetidenní výzvu NoPoo metody.

 

Velmi kvalitně má No Poo metodu zpracovanou Osamělá cyklistka.

 

Takže základem je: Soda a jablečný ocet. Sodu si rozmícháme ve vodě (1:1 přibližně) na hustou kašičku a vmasírujeme do pokožky hlavy a ocet je místo kondicioneru, Postupně by jste se měli dopracovat až úplně jen k čisté vodě – tedy pokud si troufáte, jinak můžete prostě zůstat u sody s octem až dokonce věků.

9.6.2015 první mytí, bylo překvapující. ať už kvůli pocitu při mytí tak i díky výsledku. Když si myjete vlasy sodou bikarbonou je to jakoby jste si nanesly na vlasy masku z jemného písku. Vlasy jsou na omak hrubé, v hlavě se Vám honí myšlenky, jako: „Jak jako že si tím mám masírovat pokožku hlavy.“ nebo „Jsem zvědavá jestli to půjde dolů.“ až „Přesně takhle hrubý vlasy mají určitě indiani.“ No, vlasy mi nezhrubli 🙂 octova voda funguje jako dobrý kondicioner a vyrovnana ph po té sodě. Jestli to pomohlo mé pokožce? Na to si asi budeme muset počkat. Přes den mě hlava nesvědila, ale teď na večer, po upoceném dnu se můžu udrbat.

Držte mi palce!

 

 

Zanechat Odpověď

