Až mi zase někdo řekne, že joga je jen takové protahování

11406830_10205835871887513_6353931772359135988_n

Od rozchodu prochází můj život určitými změnami.  Už je to 5 měsíců a já pomalu nacházím samu sebe. K tomu patří i ta moje část, která miluje jógu. Takže jsem se jí začala znova intenzivně věnovat. Kromě té mojí vášně mě k ní přivedlo i to, že celkem nedávno jsem vstala dost polámaná. Bolel mě každý sval. Bolely mě i svaly o kterých člověk ani neví, že je má. Nemohla jsem zase pohnout hlavou na jednu stranu a tak dále. Rozhodla jsem se proto, že si dám jedno video z jogy pre zdravie – chrbtica, které cvičím pokaždé když tyto příznaky na sobě pozoruji.

Co mě zarazilo? Nedotknu se rukama země! Jako, když se moc snažím, tak se dotknu konečky prstů, ale cítím to naprosto všude. V tu chvíli jsem si řekla: A DOST! Já? Jakože doopravdy já? Která jsem bývala ohebná jak proutek se nedokážu dotknout země a dát hlavu ke kolenům? Já, že neudělám rozštěp, provaz nebo jen dání si noh za hlavu?

Neuvěřitelně mě to naštvalo. – Koho by taky ne, že ano? Takže jsem začala cvičit intenzivně. Na rozjezd si zatím dávám Zuzanu Klingrovou a jestli mi někdo zase řekne, že „joga vlastně nic neni, jen takovej strečing“, tak ho pošlu do patřičných míst. Já jsem snad v životě nebyla tak zpocená, tolik poloh se mi nepodařilo udělat. V některý, jako jsou předklony v sedě, jsem se skoro ani nepohnula. 😀 sama ze sebe jsem měla prču. Upřímně doufám, že do konce měsíce ty ruce na zem položím.

 

Držíte mi palce? Já sobě jo.

 

11406911_10205852780630221_4394381636538983893_n

Aktualizace 11.6.2015 Kapitánský deník, vesmírný čas: den sedmý

Ač mi to stále přijde překvapující, už mě tolik nebolí zadní svaly nohou a když chci – protažení a rotace páteře, podaří se mi na zem umístit už dva konce článků prstů. Podle mě po sedmi dnech docela úspěch, třeba nakonec ty dlaně na zem položím už za dalších sedm dní.

Pak ale nastane další výzva  a tou bude, Dát si hlavu ke kolenům.

Nebojte se ničeho nic! Ze mě ta hadí žena bude!

1488664_10205881797635628_2451079475401617415_n

Zanechat Odpověď

